Bu Blogda Ara

3 Nisan 2009 Cuma

BAYKAL MUHALİFLERİNE BÜYÜK ÖNERİ

CHP içinde liderleri Deniz Baykal’ı başarısız bulanlar, ama yeri sağlam başkanlarının ayağını kaydıramayanlar olabileceğini düşünüp, onlar için büyük bir strateji geliştirdim. Yıllara dayanan ”diplomasi” ve “uluslar arası hukuk” bilgimi birleştirip, öyle bir yöntem buldum ki, kimsenin aklına gelmez. Deniz Baykal ile bu işin yürümeyeceğini düşünen parti içi muhalifler. Önerimi dikkatli okuyup, hemen hayata geçirmek için kolları sıvayın.

Sayın parti için muhalifler. Olağan Genel Kurul’unuz 2010 yılında yapılacak. (Aslında bu yıl yapılacaktı ama, yerel seçimler tüzünden Parti MYK'sı Genel Kurul’u bir yıl erteledi.)

Size önerim, günü gelince Deniz Baykal’ın karşısına aday olarak tiyatro sanatçısı Derya Baykal’ı çıkartın. İkisinin de isimlerinin ilk harfleri aynı, ikisinin de soyadları “Baykal”. Size tüm samimiyetim ile söylüyorum. Delegelerin çoğu, Deniz Baykal’a oy atıyoruz diye, “Derya Baykal” a oy atar. Böylece, Deniz Baykal’ı tahtından indirmiş olursunuz.
....Olmaz mı? Yani hiç kimse, isimlerinin ilk harfi ve soyadları aynı diye Deniz Baykal’dan vazgeçip, yanlışlıkla olsa dahi mührü, “Derya Baykal”a basmaz mı? Demek insanlar böyle bir oyuna gelmez. Demek kimse bu tür basit bir numaraya aldanmaz.
Dedim ya. Ben bu yazıda haddimi aşıp, iç siyasete karıştım. Haklısınız, kimse bu tür numaraları yemez. 2009 yılının Türkiye’sinde bu oyunlara kargalar bile gülmez. Özür dilerim! ...
Unutmadan, 8 yıldır Şişli Belediye Başkanlığı görevinde bulunan, eski üyeniz Mustafa Sarıgül’e rakip olarak adaylığını ilan ettiğiniz “Muharrem Sarıgül” iyi bir seçimdi. Tebrikler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder